apprendre le français un l'Escola

APRÈN FRANCÈS A ALMENAR! A CASA TEVA O A LA TEVA EMPRESA!

MAI ES MASSA TARD! "INSCRIPCIONS OBERTES DURANT TOT L'ANY

Aquest és l’idioma perfecte per a ser estudiat com a segona llengua. Cal valorar també la proximitat amb el país que afavoreix el contacte empresarial i comercial o com a destí turístic. L’aprenentatge de la llengua és fàcil, divertit i amè degut a la similitud amb la nostra pròpia llengua mare.

A partir de 3 anys i sense límit d’edat. La nostra política de grups reduïts i horaris flexibles fa que ens puguem adaptar a les vostres necessitats o preferències. El nostre professorat segueix una metodologia dinàmica mitjançant materials actualitzats i noves tecnologies, tot equilibrant els diferents àmbits d’una llengua com son la comprensió de textos escrits i l’expressió oral.

Possibilitat  de preparació específica per als següents exàmens oficials:

EOIEscola Oficial d’Idiomes: L'objectiu de les proves per a l'obtenció dels certificats de nivell intermedi i de nivell avançat és acreditar la capacitat d'ús de l'idioma com a vehicle de comunicació general a nivell intermedi i a nivell avançat. Les proves consten de cinc parts, que garanteixen una avaluació completa dels diferents aspectes de la competència comunicativa de cada candidat o candidata:

• comprensió oral
  • comprensió escrita
  • ús de la llengua
  • expressió i interacció escrita
  • expressió i interacció oral

DELFDELF - Diplôme d'études en langue française

A-1: Aquest nivell avalua les competències inicials. Es tracta del nivell més elemental de l’ús de la llengua, denominat de “descobriment”. En aquesta fase l’alumne es capaç de dur a terme interaccions senzilles. Pot parlar d’ell mateix i del seu entorn immediat.

A-2: Aquest nivell es situa en la mateixa perspectiva i valida també les competències lingüístiques d’un usuari elemental. El candidat es capaç de realitzar tasques senzilles de la vida quotidiana mitjançant formules de cortesia i d’intercanvi més freqüents.

B-1: En aquest nivell l’usuari passa a ser independent. Pot comprendre i mantenir una discussió, donar consells i expressar opinions pròpies.

B-2: L’usuari ha adquirit un grau d’independència i pot demostrar que domina el discurs social i es capaç de corregir els seus propis errors.

DALFDALF - Diplôme approfondien de langue française

C-1: L’usuari de la llengua es autònom. Es capaç d’establir una comunicació fluida i espontània. Posseeix un repertori lèxic ampli i pot escollir l’expressió adequada per introduir les seves observacions.

C-2: El domini de la llengua es tradueix en un grau de precisió, adequació i fluïdesa en l’expressió. El candidat es capaç de realitzar tasques acadèmiques o de nivell avançat.

oklescola

SIMULACRES D'EXÀMEN OFICIALS.

oklescola AVALUACIÓ CONTÍNUA INDIVIDUAL.

oklescola ATENCIÓ PERSONALITZADA. Classes en grup o particulars.

CONSULTA ELS HORARIS I PREUS