PREPARA'T PER APROVAR!

Adreçat a persones que vulguin obtenir el Graduat en Educació Secundària (ESO)

Preparació per matèries

Convocatòries anuals

DESCRIPCIÓ

Aquest curs preparatori per aprovar el graduat en educació secundària prepara per a les proves lliures oficials per a majors de 18 anys de graduat en educació secundària.

Aquestes proves consisteixen a superar los àmbits: àmbit de la comunicació, àmbit cientificotecnològic i àmbit social.

Si l'alumne té aprovat alguna part no necessita examinar-se de tot. Els continguts del curs de graduat en educació secundària estan relacionats amb les diferents àrees.

oklescola

SIMULACRES D'EXÀMEN. Similars als exàmens oficials.

oklescola AVALUACIÓ CONTÍNUA INDIVIDUAL. Seguiment del treball amb el teu professor/a.

oklescola ATENCIÓ PERSONALITZADA. Classes en grup o particulars.

CONSULTA ELS HORARIS I PREUS