aprender castellano en L'Escola

MAI ÉS MASSA TARD! "INSCRIPCIONS OBERTES" DURANT TOT L'ANY

La nostra oferta formativa cobreix un ampli ventall de necessitats. Oferim cursos per a estudiants que necessiten reforçar aquesta matèria, adults que volen millorar la comprensió i expressió oral i escrita, estrangers que volen aprendre la llengua i cultura espanyola.

La nostra política de grups reduïts i horaris flexibles fa que ens puguem adaptar oferint-vos el millor servei. El nostre professorat segueix una metodologia dinàmica mitjançant materials actualitzats i noves tecnologies, tot equilibrant els diferents àmbits d’una llengua com son la comprensió de textos escrits i l’expressió oral.

oklescola Preparació per als nivells dels exàmens oficials DELE - INSTITUTO CERVANTES. Preparació amb simulacres d'exàmen, similars als oficials.

oklescola Castellà per nouvinguts.

oklescola Classes en grup o particulars.

CONSULTA ELS HORARIS I PREUS