learning English in L'Escola

Comunicar-se en aquest idioma ha esdevingut una necessitat en els negocis, educació, turisme,...   i aquest fet va en augment. Tan  si  t’inicies  com si  necessites un reciclatge, la nostra llarga experiència organitzant cursos ens permet adaptar-nos a les teves necessitats.

A partir de 3 anys i sense límit d’edat. La nostra política de grups reduïts i horaris flexibles fa que ens puguem adaptar oferint-vos el millor servei.  El nostre professorat segueix una metodologia dinàmica  mitjançant  materials actualitzats i noves tecnologies, tot equilibrant els diferents àmbits d’una llengua com son  la comprensió de textos escrits i l’expressió oral.

logocambridgelescola

Possibilitat de preparació específica per als següents exàmens oficials:

EOIEscola Oficial d’Idiomes: L'objectiu de les proves per a l'obtenció dels certificats de nivell intermedi i de nivell avançat és acreditar la capacitat d'ús de l'idioma com a vehicle de comunicació general a nivell intermedi i a nivell avançat. Les proves consten de cinc parts, que garanteixen una avaluació completa dels diferents aspectes de la competència comunicativa de cada candidat o candidata:

• comprensió oral
  • comprensió escrita
  • ús de la llengua
  • expressió i interacció escrita
  • expressió i interacció oral

UCUniversity of Cambridge: Exàmens més reconeguts  a nivell europeu tan per empreses com institucions de tot el mon. Son cinc certificats que acrediten el domini de l’anglès des del nivell més elemental fins al més avançat. L’examen consta de tres parts: comprensió lectora i expressió escrita, comprensió auditiva i expressió oral.

KETKey English Test: Aquest examen acredita que el candidat posseeix suficients coneixements d’angles com per desenvolupar-se en situacions quotidianes.

PETPreliminary English Test: Aquest examen acredita que el candidat posseeix suficients coneixements d’anglès com per intercanviar informació i instruccions en el lloc de treball o en situacions quotidianes.

FCEFirst Certificate in English Test: Aquest exàmens acredita al candidat un nivell intermedi de coneixement de la llengua anglesa. Àmpliament reconegut per institucions acadèmiques i empreses en tot el món.

CAECertificate in Advanced English: Aquest examen acredita al candidat el coneixement avançat de la llengua i la cultura anglesa.

CPECertificate of Proficiency: Aquest examen acredita al candidat el coneixement de la llengua anglesa a un nivell proper al nadiu.

oklescola

SIMULACRES D'EXÀMEN OFICIALS. WRITING, LISTENING, READING AND SPEAKING.

oklescola AVALUACIÓ CONTÍNUA INDIVIDUAL. Seguiment del treball amb el teu professor/a.

oklescola ATENCIÓ PERSONALITZADA. Classes en grup o particulars.

CONSULTA ELS HORARIS I PREUS