C.A.P. Transport. Formació Contínua. 35 h.

CURS PRESENCIAL (FORMACIÓ BONIFICABLE)

Adreçat a conductors de mercaderies i viatgers (C i D)

Targeta del CAP oficial.

Durada: 35 h.

DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS

El nou reglament RD 1032/2007 obliga els conductors professionals del transport de mercaderies i viatgers de tots els països de la Unió Europea, a obtenir una formació periòdica sobre aquests tres eixos principals:

· Conducció racional i medi ambiental.
· Reglamentació del sector del transport i logística.
· Suport vital bàsic i seguretat en el transport.

Per tots aquells treballadors - conductors que disposin del carnet de conduir abans de la data d’entrada en
vigor del CAP només hauran de fer el curs de formació contínua cada cinc anys.

· Transport de viatgers, havent obtingut el permís D abans de l’11 de setembre de 2008.
· Transport de mercaderies, havent obtingut el permís C abans de l’11 de setembre de 2009.

Informació del curs

Inici 21/10/2023
Final 04/11/2023
Horari 7:30 - 14:30
Places 20
Preu 250,00€
L'Escola Almenar
Plaça Catalunya, 3, 25126 Almenar, Lleida, España Almenar, Lleida 25126 Spain
L'Escola Almenar
Adjunts PROGRAMA CAP 35 H formaci contnua.pdf
Hem tancat el termini d'inscripció online per aquest curs. Contacta amb nosaltres per consultar disponibilitat.
250,00€ 16

Localització