Operador Grua - Torre

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a aturats, treballadors i autònoms

Carnet i Diploma oficial.

Durada: 230 hores (teoria i pràctica) *consultar calendari

Aquest curs que et permetrà aconseguir el carnet oficial d'una manera ràpida i senzilla, adquirint tots els coneixements teoricopràctics necessaris per ser operador de grua torre, assistiràs a classe a les nostres instal·lacions i a l'espai de pràctiques on un equip de professors especialitzats us ajudaran aprendre d'una manera molt senzilla tot sobre el funcionament, riscos, manteniment i tot el necessari per a utilitzar-les.

-Dominar el maneig de la màquina, coneixent els components, rendiments i usos.
-Organitzar i executar el manteniment de la grua.
-Treballar amb alts nivells de productivitat i seguretat amb la grua torre.
-Mantenir la màquina i els seus components en òptimes condicions d'ús.
-Realitzar inspeccions, distingint la naturalesa de les possibles avaries.
-Valorar la importància del coneixement i el manteniment en l'efectivitat i durada de les màquines.
-Ser capaç de superar els exàmens teòric pràctics per a l'obtenció del carnet d'operador.

Inici Pròximament