Vetllador/a: suport a la inclusió social

CURS PRESENCIAL 100% SUBVENCIONAT

Adreçat a persones aturades, treballadores i estudiants.

Certificat d'aprofitament.

Durada: 40 hores

L’escola inclusiva és el marc actual de referència pel que fa a l’àmbit educatiu dels infants amb necessitats educatives especials. D’aquí se’n deriva la necessitat de professionals formats específicament per donar suport a la inclusió d’aquests infants a l’aula ordinària. En aquest sentit, aquest curs facilita coneixements, eines i recursos per exercir la tasca de vetllador/a

En aquest curs adquiriràs els coneixements bàsics necessaris per a donar resposta educativa d’una manera efectiva i eficient als infants i joves amb necessitats educatives especials, afavorint els processos d’inclusió socioeducativa d’aquests infants i joves, coneixent les eines i els recursos per a la intervenció dels invents i joves que tenen necessitats educatives especials i desenvolupant les actituds i habilitats personals en la tasca del vetllador/a.

Inici Pròximament