Francès A1 B

CURS GRATUÏT (FORMACIÓ 100% SUBVENCIONADA)

Adreçat a persones aturades, estudiants, treballadores i autònomes

Diploma acreditatiu.

Durada: 75 h.

Aconseguir un nivell elemental de comprensió oral i escrita i en expressió i interacció oral i escrita que permeti als alumnes intercanvis comunicatius molt simples i controlats sobre temes familiars i habituals destinats a satisfer les primeres necessitats, amb parlants que s'esforcen en fer-se entendre. Aquest programa formatiu proporcionarà als alumnes la formació i l'aprenentatge en llengua francesa necessària perquè puguin presentar-se a les proves d'acreditació oficial de l'nivell A1 de el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL).

Inici 02/03/2022
Final 15/06/2022