Manipulador i aplicador de productes biocides d'ús ramader

CURS PRESENCIAL 100% SUBVENCIONAT

Adreçat a persones treballadores aturades, estudiants i autònomes.

Preparació d'exàmen oficial. Certificat d'aprofitament.

Durada: 25 h.

Aquest curs ofereix una formació específica sobre l’ús i la manipulació de productes biocides d’ús ramader. S'adreça als/les ramaders/res que manipulin i/o facin tractaments en la pròpia explotació i emprin productes biocides d'ús ramader autoritzats per al seu ús per personal professional i al personal auxiliar que realitzi aquestes mateixes activitats, dins de l’àmbit territorial de Catalunya.

Permet acreditar la seva formació, amb el certificat d’aprofitament del curs, un cop superada una prova d’avaluació, d’acord normativa vigent (ORDRE AAM/329/2014, de 27 d’octubre).
Es pretén que, en finalitzar aquest curs, els estudiants puguin:

• Entendre la importància de conèixer la normativa aplicable a la producció de la seva granja, i que comporta el seu incompliment.
  • Conèixer els tipus de plagues més freqüents a l'explotació ramadera i els diferents mètodes i sistemes de control.
  • Conèixer les principals zoonosis existents i el tipus de bestiar que les transmet.
  • Identificar i registrar els diferents productes zoosanitaris que es poden als animals i al seu entorn.
  • Conèixer el Registre Oficial d'Establiments i Serveis Biocides (ROESB), quina és la seva finalitat i qui té l'obligació d'estar-hi inscrit.
  • Saber elaborar i aplicar un programa correcte de bioseguretat i higiene a l'explotació.

Inici 04/03/2024
Final 18/03/2024