Estratègies educatives per al treball amb adolescents

CURS ON-LINE (100% SUBVENCIONAT)

Adreçat a famílies, persones treballadores, aturades i estudiants.

Certificat oficial del Consorci de la Formació contínua de la Generalitat de Catalunya

Durada: 16 hores (8 sessions)

Vols aprendre a gestionar el dia a dia amb els adolescents? Descobreix les eines i mètodes més útils per treballar amb adolescents!

Treballar amb adolescents és una experiència sovint gratificant, tot i que no lliure de reptes. En aquest curs, t’oferirem eines que t’ajudaran a gestionar les diferents situacions en les quals et pots trobar en el teu dia a dia amb adolescents (família o alumnes), i descobrirem mètodes per fer un bon acompanyament en aquesta etapa plena de canvis.

Analitzarem els trets psicològics i sociològics propis de l’adolescència, i ens familiaritzarem amb aspectes fonamentals com la necessitat d’autonomia, les seves motivacions i interessos, la gestió de les emocions. D’aquesta manera, veurem quins recursos pot fer servir l’educador o educadora per millorar la convivència i potenciar un creixement personal més positiu.

No ho dubtis! Apunta’t al curs i acompanya’ls en el camí cap a la maduresa!

Docent: Marta Escarcena

Inici 20/05/2024