Aplicació de productes fitosanitaris. Nivell Qualificat

CURS PRESENCIAL (FORMACIÓ BONIFICABLE)

Adreçat a persones treballadores, autònomes i aturades

Preparació d'exàmen oficial. Certificat d'aprofitament.

Durada: 60 h.

DESCRIPCIÓ I OBJECTIUS

Aquest curs està dissenyat per donar resposta formativa als professionals del sector agrari que estan obligats a obtenir el carnet de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris de nivell bàsic.

Analitzar els principals mètodes de control de plagues, malalties i males herbes que es poden emprar en l'actualitat.

• Conèixer les propietats i formes d'actuació dels productes fitosanitaris amb l'objectiu de millorar l'eficàcia en la seva aplicació i evitar possibles riscos i efectes no desitjats en altres organismes, així com l'aparició de resistències.

Conèixer els factors que determinen l'eficàcia i l'eficiència d'un tractament.

Adquirir els criteris necessaris per realitzar una pràctica fitosanitària correcta.

Adonar-se de les conseqüències que pot comportar una incorrecta manipulació i/o aplicació dels productes fitosanitaris, tant per a la pròpia salut com per a la d'altres persones, com també per a la conservació del medi ambient.

Conèixer els requeriments legals de les activitats que comporten el transport i/o l'emmagatzematge de productes fitosanitaris.

Assolir els coneixements que permetin superar la prova per l'obtenció del carnet de nivell qualificat de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris, nivell qualificat.

Informació del curs

Inici 06/11/2023
Final 29/11/2023
Horari 18:00 - 22:00
Places 25
Preu Gratuït
L'Escola Almenar
Plaça Catalunya, 3, 25126 Almenar, Lleida, España Almenar, Lleida 25126 Spain
L'Escola Almenar
Adjunts programa fitosanitaris bsic.pdf
Hem tancat el termini d'inscripció online per aquest curs. Contacta amb nosaltres per consultar disponibilitat.

Localització