Ioga amb Linnea B.

IOGA 202-2019 (OBERT PERÍODE D'INSCRIPCIONS)

Postures, exercicis, respiració, relaxació i meditació.

Horari els dilluns de 11:00 a 12:15 i divendres de 11:00 h a 12:15 h

Primera sessió gratuïta

Les teràpies alternatives són una ocasió per aprendre noves maneres de millorar el nostre benestar físic, psicològic i emocional i mostrar-nos al públic tal i com som.

El nostre professorat té una formació completa en totes aquestes especialitats que poden incidir molt positivament en la nostra vida quotidiana.

Nulla ve Ioga: mètode o procés terapèutic que ajuda a conèixer-se a un mateix a partir dels tres nivells que constitueixen la nostra naturalesa (físic, mental i espiritual)

Sanació + Dansa sufi: Moviments per treballar els 4 punts cardinals, equilibrar el sistea nerviós, millorar l'atenció i la concentració, mobiltzar l'energia del teu cos.
Reiki: És una tècnica de sanació i harmonització natural que utilitza la canalització de l’energia planetària. S’utilitza a nivell físic per reforçar el sistema immunològic, augmentar la resistència física, calmar el dolor, eliminar toxines i a nivell emocional i mental trobar solucions en cas de problemes psicològics, disminuir l’estrès, l’ansietat, la por,etc..

Txi-Kung: mètode terapèutic xinès que forma part de la medicina tradicional xinesa, combina suaus moviments del cos, concentració mental i respiració per augmentar l’energia de la persona. És un mètode idoni per mantenir-se en forma i protegir-se de la tensió i l’estrès quotidià.

Inici 12/09/2022
Final 12/12/2022