Benestar animal Boví i/o Porcí

CURS PRESENCIAL (FORMACIÓ BONIFICABLE)

Adreçat a persones treballadores, en erto, aturades i autònomes

Certificat acreditatiu oficial pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi ambient.

Durada: 20 h.

El Consell de la Comunitat Europea ha establert diverses normatives per adaptar les explotacions ramaderes a les noves condicions de producció, tenint en compte la qualitat, la seguretat, la higiene, la protecció i el benestar dels animals.

S'han desenvolupat moltes normes en relació al tema de la protecció dels animals en les explotacions ramaderes, així com de protecció i benestar durant el transport. La normativa principal que regula el tema és la següent:

REIAL DECRET 348/2000, de 20 de març, pel qual s'incorpora a l'ordenament jurídic la Directiva 98/58/CE, relativa a la protecció dels animals en les explotacions ramaderes i Reial decret 441/2001, de 27 d'abril, que modifica l'anterior.
Pel que fa al benestar durant el transport,

REGLAMENT 1/2005, de 22 de desembre, relatiu a la protecció dels animals durant el transport i les operacions connexes i pel qual es modifiquen les Directives 64/432/CEE i la 93/119/CE i el Reglament 1255/97.

Inici 01/03/2022
Final 09/03/2022
Horari 18:30 - 22:00
Adjunts PRIVAT - Benestar Animal Bov.pdf
Hem tancat el termini d'inscripció online per aquest curs. Contacta amb nosaltres per consultar disponibilitat.